Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Βουλγαρικά ΜΜΕ: "Συμφωνεί ο Α.Σαμαράς με την ακύρωση του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξ/πολη"!

Την στιγμή που η βουλγαρική Βουλή, με ψήφους 115 έναντι 25, «ακύρωσε πλήρως» την κατασκευή του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη (και θα βρεθεί, βέβαια, αντιμέτωπη με τις συνέπειες - πληρωμή βαρέων ρητρών κλπ) ο Α.Σαμαράς έκρινε ότι η σημερινή ημέρα ήταν κατάλληλη για να επικοινωνήσει με τον απερχόμενο Βούλγαρο πρωθυπουργό, Μπόικο Μπορίσοφ, για να επιβεβαιώσει "τις καλές σχέσεις" Ελλάδος-Βουλγαρίας! Αυτή η επικοινωνία εμφανίζεται από τα βουλγαρικά ΜΜΕ ως επιβεβαίωση της πολιτικής Μπορίσοφ και ως "συμφωνία της Ελλάδας στην ακύρωση του έργου του αγωγού" . Και είναι πραγματικά απορίας άξιο ποιος και γιατί συμβούλευσε τον Α.Σαμαρά να προχωρήσει ειδικά σήμερα σε μια τέτοια επικοινωνία. Εκτός και αν σκοπεύει να δείξει ότι αποστασιοποιείται ακόμα και αυτό το πεδίο από την πολιτική του προκατόχου του Κώστα Καραμανλή ... Σίγουρα εντυπωσιάζει και το γεγονός ότι παρά το γεγονός ότι είχε προαναγγελθεί η κατάθεση στην βουλγαρική Βουλή του σχετικού νόμου, ουδείς από την ελληνική κυβέρνηση προσπάθησε να αποτρέψει την ματαίωση κατασκευής του αγωγού. Η σχετική εισηγητική έκθεση της βουλγαρικής κυβέρνησης αναφέρει οτι η ανησυχία της κοινής γνώμης για τις ενδεχόμενες καταστροφές του περιβάλλοντος και το κόστος κατασκευής του έργου, το οποίο θα έφθανε το 1 δισ. ¨ ευρώ οδηγεί στην ακύρωση της σύμβασης " Δηλαδή, προσπαθεί η βουλγαρική κυβέρνηση να μας πείσει ότι "ανησυχούν οι Βούλγαροι (που έχουν ξεχάσει την τελευταία φορά που γέμισαν το ψυγείο τους με τρόφιμα) για "ενδεχόμενες καταστροφές του περιβάλλοντος" και την ίδια στιγμή λειτουργούν την "υπ'αριθμ. 1 "περιβαλλοντική απειλή της Ευρώπης, το αρχαίο πυρηνικό εργοστάσιο του Κοζλοντούι! Οι κυβερνητικοί εισηγητές μίλησαν για την αδυναμία εκτέλεσης του έργου στις σημερινές οικονομικές συνθήκες οι οποίες διαφέρουν απο ό, τι επικρατούσε το 2007, όταν υπογράφηκε η τριμερής συμφωνία. Ο αγωγός, μήκους 282 χιλιομέτρων θα μετέφερε 35 εκατ. τόνους ρωσικού πετρελαίου το χρόνο στην Αλεξανδρούπολη, μέσω Βουλγαρίας παρακάμπτοντας τα Στενά του Βοσπόρου και βέβαια θα άλλαζε υπερ της Ελλάδος τον γεωπολιτικό χάρτη της περιοχής. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας ο με τον Μ.Μπορίσοφ, ο Α.Σαμαράς δεσμεύθηκε να κάνει το κατά δύναμιν ώστε να περατωθεί το ελληνικό τμήμα της συνοριακής διάβασης Μακάζα, τμήμα του δρόμου Κομοτηνή -. Κίρτζαλι, εντός δύο μηνών, σύμφωνα ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Πρόκειται για ένα έργο που ενιοποιεί συμπαγείς μουσουλμανικούς πληθυσμούς στις δύο πλευρές των συνόρων ... Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr